Post by acunozerra on Feb 20, 2022 10:15:56 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Talking Tom Friends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Talking Tom Friends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kódy více klíčů ▞▞▞
▞▞▞ My Talking Tom Friends 2022 version ▞▞▞
Haló lidé mají v očích kamer! Poznám to protože tam to jde vidět když jsem na jinačích hrách tak to tam takhle nemají ale tady to jde poznat!😐
Dobrá
“ Stack se příležitostně objevil na The Tonight Show, například když hrál mluvčí NRA, ... Hlasuje generálního ředitele v Talking Tom and Friends .
Doporučuji hkavně pro děti rozvíjí to jejich fantaziji a vědí jak se třeba starat o zvířátka nebo o miminka takže doporučuji ☺️😇
Reklamy, které běží na tuto hru, jsou pro děti naprosto nevhodné!!
Tato hra je velmi cool. O všechny postavy se dokážeme postarat se zábavou. Doufám, že se hra bude líbit i začátečníkům, vlastně můžete říct, že jsem byl začátečník
Je to zábavná hra na týden, ale nudí se, ukázal bych to 6letému dítěti a pravděpodobně by se mu to líbilo víc
Hra je dobrá, ale Ben je strašidelný, jako by na druhé straně mě mluvil člověk a kamarádi mé sestry mluvící Tom, je to jako muž mluvící do Benova obličeje, když používá malý mikrofon, je to normální, ale když je to normální mikrofon, mluví muž Myslím, že to není normální OPRAVIT TOTO NENÍ NORMÁLNÍ OPRAVIT
Nejsem si jistý o této hře, co to je, nemůžu si vzpomenout, co děláš, co tím myslíš Nevím, co je to za hru, prostě si nepamatuji, když jsem ji hrál poprvé, myslím, že to bylo úžasné, ale ukázalo se, že si nevzpomínám
My Talking Angela ke stažení nejnovější verze (5.5.0.2320) zdarma .apk - Zpívající, taneční módní hvězda od tvůrců My Talking Tom!
Je to fakt super hra!!! Když si vipnu WiFi nejsou tam reklamy. DOPORUČUJI
Tahle hra se mi líbí 🎮🎯 taaaak moc ☺️.super hra,ale mb je vysoký.
hmm to mi nedovolí získat další postavy, takže bych se na to podíval